info@visapedia.com 22651462 09121259931 0016046571377

اخبار و رویدادها

سرمایه گذاری کسب و کار: منیتوبا/ کانادا PNP

سرمایه گذاری کسب و کار: منیتوبا/ کانادا PNP

BIS جدید تضمین میکند که همه نامزدهای کسب و کار در کسب و کارهایی سرمایه گذاری کنند که هم باعث ایجادکار در مانیتوبا باشد و هم به اقتصاد مانیتوبا کمک کند

توجه: تمام ارزش های دلار به دلار کانادا (CAD) می باشد.

مسیر کارآفرین

مسیر جدید کارآفرین جایگزین جریان قبلی MPNP-B می شود. این کار به مانیتوبااجازه می دهد تا افراد واجد شرایط به کسب و کار از سراسر جهان که دارای توانایی برای مهاجرت به مانیتوبا و ایجاد، خرید یک کسب و کار یا تبدیل شدن به شرکای کسب و کار موجود در 24 ماه اول ورود به کانادا در یک کار مجوز موقت است را استخدام نماید. متقاضیان دیگر ملزم به پرداخت 100،000 دلار به دولت مانیتوبا نیستند.

جریان سرمایه گذار کسب و کار - مسیر کارآفرین

معیار حداقل مورد نیاز تجربه کسب و کار:

حداقل سه سال تجربه کار تمام وقت در پنج سال گذشته یا به عنوان یک صاحب کسب و کار فعال و یا در مقام مدیر ارشد مدیریت کسب و کار باشد. صاحبان کسب و کار در مقایسه با مدیران ارشد امتیاز بیشتری کسب می کنند.

صاحبان کسب و کار باید حداقل 3%/331 مالکیت برای واجد شرایط بودن برای امتیاز داشته باشند.

زبان رسمی زبان رسمی حداقل CLB / NCLC 5

آموزش حداقل معادل گواهینامه دبیرستان کانادا

سن حداقل سن و یا حداکثر حداکثر؛ با این حال، امتیازات رتبه بندی به کاندیداهای 25 تا 49 ساله اختصاص داده می شود.

سرمایه گذاری تجاری حداقل سرمایه گذاری 250،000 $ برای شرکت های واقع در منطقه پایتخت مانیتوبا است. حداقل سرمایه گذاری 150،000 $ اگر یک کسب و کار در خارج از منطقه مانیتوبا واقع شده است.

سرمایه گذاری کسب و کار باید در یک کسب و کار واجد شرایط  انجام شود که در MPNP تعریف شده است.

درکسب و کار پیشنهادی باید حداقل یک شغل برای یک شهروند کانادایی یا یک مهاجر دائمی در مانیتوبا ایجاد کند (به جز صاحبان کسب و کار و / یا بستگان نزدیک آنها).

 

تحقیق کسب و کاردر یک برنامه تجاری نیازمند سازگاری است .

یک برنامه تجاری مورد نیاز است و بخش کاملی از برنامه است.یک بازدید از تحقیقات کسب و کار به آنها اجازه میدهد تا تحقیقات گسترده درباره سرمایه گذاری و یا پیشنهاد کسب وکار آتی خود انجام دهند. بازدید تحقیقات تجاری باید یکسال قبل از ارائه EOI  انجام شود .

امتیازات پذیرش برای شما اختصاص داده خواهد شد اگر:

-همسر شما دارای CLB / NCLC 5 یا بالاتر است؛

-شما یا همسرتان دارای CLB / NCLC 5 یا بالاتر در زبان دوم رسمی هستید؛

-شما یا همسر یا شریک قانونی مشترک خود می بایست بیشتر از یک سال در مانیتوبا زندگی کنید.

-فرزند شما در یک موسسه آموزشی معتبر منیتوبا ثبت نام می شود و به طور مداوم برای حداقل شش ماه قبل از تاریخ ارائه EOI به طور مداوم آموزش علمی، حرفه ای یا حرفه ای را دنبال کند؛ 

-شما یا همسر یا شریک زنگی مشترک، یک دوره تحصیلی تمام وقت را برای حداقل یک سال در یک موسسه پسین دوره ای در مانیتوبا به اتمام رسانده اید. شما یا همسر شما یا شریک زندگی مشترک باید بعد از اینکه شما 17 سال سن داشتید و با یک مجوز مطالعه معتبر داشته باشید یا شما یا همسر یا همسر همراه شما یا شریک زندگی مشترک حداقل شش ماه مشغول به کار مداوم تمام وقت در مانیتوبا باشد . باید نامه ای از کارفرما و یک کپی از مجوز یکار ارائه شود.

ارزش خالص :

حداقل $ 500،000 ارزش خالص شخصی شما توسط تأمین کننده شخص ثالث مورد تأیید MPNP می شود. یک گزارش تاییده همراه با درخواست، باید ظرف 120 روز پس از دریافت LAA به MPNP ارسال شود.

توافقنامه عملکرد کسب و کار:

 پس از تایید یک برنامه، قبل از اینکه MPNP به شما یک نامه حمایت از درخواست برای اجازه کار را امضا کند، باید یک توافقنامه عملکرد کسب و کار (BPA) امضا شود.

مسیر سرمایه گذار مزرعه:

مسیر سرمایه گذار سرمايه گذار (FIP) جایگزین ابتکار قبلی استخدام استراتژیک مزرعه است. این کار برای افرادی است که تجربه کسب و کاردر مزرعه را داشته وسرمایه کافی برای سرمایه گذاری را دارند و تصمیم دارند کار مزرعه را در روستای مانیتوبا ایجاد و اجرا کنند.

انتظار می رود که متقاضیان موفق FIP یک مزرعه را در روستای مانیتوبا راه اندازی کنند که تولیدات اولیه را با صنعت مزرعه فعلی استان  مانیتوبا هماهنگ سازد. نوع عملیات و سرمایه گذاری باید با آمار استان ها ارتباط داشته باشد و با صنایع مزرعه مانیتوبا مرتبط باشد. عملیات تجارت کشاورزی که محصولات اولیه تولید نمی کند ممکن است با معیار کارآفرینی مطابقت داشته باشد.

جریان سرمایه گذار کسب و کار - مسیر سرمایه گذار مزرعه

معیار حداقل مورد نیاز: مزیت کسب و کار مزرعه حداقل سه سال مالکیت مزرعه و تجربه عملی با اسناد قابل تایید پشتیبانی می شود.

مهارت های رسمی زبان سرمایه گذاران سرمايه دار (FIP) توانایی های زبان را به هر دو زبان رسمی کانادا به رسمیت می شناسند و از مهارت های سازگاری مهمي برخوردار هستند که توانایی شما برای ایجاد اقتصاد در روستای مانیتوبا را افزایش می دهد. اگر از شما دعوت شد که در مصاحبه FIP شرکت کنید، میتوانید  به فرانسه یا انگلیسی مصاحبه را انجام دهید.

سرمایه گذاری بازرگانی تجاری حداقل 300،000 دلار. انتظار می رود که یک کسب و کار کشاورزی در روستای مانیتوبا ایجاد شود. سرمایه گذاری های تجاری دارایی ها باید در دارایی های واجد شرایط باشد که توسط MPNP تعریف شده باشد.

یک طرح کسب و کار  برای مزرعه مورد نیاز است و بخشی جدایی ناپذیر از برنامه است

سرمایه گذاری در یک کسب و کار مزرعه عمدتا کسی که برای دستیابی به درآمد سرمایه گذاری منفعل یا اهداف سوداگرانه اقدام می نماید واجد شرایط نمی باشد.

تحقیقات بازرگانی مزرعه :

شما باید یک تحقیق بازرگانی مزرعه ای را به منیتوبا انجام دهید.

فعالیت های مزرعه کسب و کار یک بنگاه اقتصادی :

مزرعه باید فعالیت های تجاری مداوم را در مزرعه روستایی داشته باشد. شما ملزم به زندگی در مزرعه هستید و به طور مداوم از منیتوبا در مدیریت کسب و کار مزرعه شرکت می کنید.

کسب و کار مزرعه باید در تولید کشاورزی اولیه فعال و از لحاظ اقتصادی قابل اجرا باشد.

MPNP  به شما نیاز دارد تا بتوانید فعالیت های کسب و کار در مزرعه را با ارزش افزوده در مانیتوبا را انجام دهید. کسب وکار با فعالیت های صرفا سوداگرانه یا استفاده از مدیران مزرعه شخص ثالث تحت برنامه MPNP واجد شرایط  این سرمایه گزاری نیستند. 

سازگاری اقتصادی سازمانی:  شما باید سازگاری را نشان دهید، به ویژه مربوط به مهارت های عملی کشاورزی، دانش فنی و تجربه در شیوه های کشاورزی مبتنی بر فن آوری است که به طور مستقیم به صنعت تولید مزرعه اصلی مانیتوبا مربوط می شود.

ارزش خالص حداقل 500،000 دلار. MPNP می تواند  برای تأیید ارزش خالص خود و اطلاعات مالی توسط یک ارائه دهنده خدمات شخص ثالث درخواست کند.

درصورت درخواست، گزارش تایید همراه با درخواست شما باید ظرف 120 روز پس از دریافت دعوت نامه برای درخواست، به MPNP ارسال شود.

 

تاریخ نشر خبر: ۱۱ آبان، ۱۳۹۷