info@visapedia.com 22651462 09121259931 0016046571377

اخبار و رویدادها

نصب سیستم تشخیص چهره در فرودگاه های کانادا از بهار امسال

نصب سیستم تشخیص چهره در فرودگاه های کانادا از بهار امسال

تکنولوژی تشخیص چهره سرانجام به فرودگاه های کانادا هم رسید و بنا به گزارش سی بی سی بخشی از سیستم احراز هویت مسافرین از سوی سازمان سرویس های مرزی کانادا (CBSA) خواهد بود

بنا به این گزارش ، تعدادی کیوسک های ویژه برای مسافرانی که وارد کانادا شده و یا به کانادا برمی گردند در فرودگاه های بین المللی کانادا نصب می شود تا مسافران خود اقدام به معرفی شان به دستگاه ها و تایید هویت شان کنند.

در بیانیه CBSA اشاره شده کیوسک های جدید امنیت مرزهای هوایی را بالا خواهند برد و به کاهش زمان و هزینه به این سازمان کمک خواهند کرد.

فرودگاه بین المللی اتاوا اولین فرودگاهی خواهد بود که این کیوسک ها در آن نصب خواهد شد و باقی فرودگاه ها تا سال 2018 دارای این سیستم خواهند بود. در ماه می نیز قرار است 130 کیوسک تشخیص چهره در فرودگاه پیرسون تورنتو نصب شود.

سیستم کار این کیوسک ها در تشخیص چهره همانند پروژه مقایسه چهره یک به یک وزارت امنیت داخلی آمریکا خواهد بود که مدتی است استفاده از این شیوه برای احراز هویت مسافران را به کار گرفته است .

برای تهیه این کیوسکها از تکنولوژی شرکت ویژن باکس پرتغال استفاده شده که از دو سال قبل همکاری جدی با CBSA در این زمینه داشت.

نمایندگان فرودگاه های تورنتو ، کبک سیتی و اتاوا به تماسهای سی بی سی برای توضیح بیشتر در این زمینه پاسخ دقیقی ندادند و CBSA را برای پاسخگویی توصیه کردند. CBSA هم اشاره کرد بزودی جزییات بیشتری در این زمینه به رسانه ها ارائه خواهد کرد.

تاریخ نشر خبر: ۲۳ امرداد، ۱۳۹۶